REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Warszawie otwarto pierwszy sklep polskiej sieci Gram Marketartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto pierwszy sklep polskiej sieci Gram Market
W Warszawie zadebiutowała kolejna sieć sklepów spożywczych. Tym razem jest to polski Gram Market, który otworzył swój pierwszy obiekt w stolicy Polski, na Wilanowie, przy ulicy Kuratowskiego 6. Wcześniej w tym miejscu działał sklep innej, dużej polskiej sieci – Top Market.
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasaartykuł
Pokaż artykuł
Można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi, w śladzie dawnej ul. Hasa
Od poniedziałku, 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Po przejściu niezbędnych testów i uzyskaniu odbiorów technicznych została ona oddana do użytku. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Nowym Centrum Łodzi powstała nowa podziemna droga w śladzie dawnej ul. Hasa [FILM + ZDJĘCIA]
Od 4 lipca można już przejechać podziemną drogą wybudowaną w Nowym Centrum Łodzi w śladzie dawnej ul. Hasa. Nad ulicą powstał kolorowy woonerf.
W Opocznie powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Opocznie powstanie nowy, duży park handlowy [WIZUALIZACJE]
W województwie łódzkim planowana jest budowa kolejnego nowego parku handlowego. Spółka Karuzela Holding z Warszawy wystąpiła w połowie lipca z wnioskiem o pozwolenie na budowę zespołu obiektów handlowo-usługowych w Opocznie.
Nowak: Dziś pierwsze przetargi na S7 i S3artykuł
Pokaż artykuł
Nowak: Dziś pierwsze przetargi na S7 i S3
Posiedzenie rady ministrów trwa, a Sławomir Nowak radośnie informuje na Twitterze o przyjęciu przez...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Tramwaje linii 33 dojadą do Leśnicy? Urzędnicy: nie, ale...artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Tramwaje linii 33 dojadą do Leśnicy? Urzędnicy: nie, ale...
Wrocławscy radni zaapelowali do Rafała Dutkiewicza o przedłużenie linii tramwajowej nr 33 do Leśnicy...
Dolny Śląsk: Pociągi wrócą na trasę Świdnica-Jedlina Zdrój. PKP PLK ogłosiły przetargartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Pociągi wrócą na trasę Świdnica-Jedlina Zdrój. PKP PLK ogłosiły przetarg
Ze Świdnicy Kraszowice do Jedliny-Zdrój będzie można dojechać koleją za nieco ponad dwa lata. To odc...
Chiński inwestor kupił dużą nieukończoną fabrykę materiałów katodowych w Koninie. Jakie ma plany?artykuł
Pokaż artykuł
Chiński inwestor kupił dużą nieukończoną fabrykę materiałów katodowych w Koninie. Jakie ma plany?
Kolejna chińska inwestycja w Polsce. Tym razem w województwie wielkopolskim. Spółka Ningbo Ronbay New Energy Technology odkupiła od brytyjskiej firmy Johnson Matthey budowaną w Koninie fabrykę materiałów katodowych.
Instalacja Power to Gas Grupy ORLEN w Wielkopolsce oddana do użytkuartykuł
Pokaż artykuł
Instalacja Power to Gas Grupy ORLEN w Wielkopolsce oddana do użytku
W należącym do ORLEN – Oddziale PGNiG w Odolanowie, w ramach programu badawczego InGrid Power to Gas – ruszyła instalacja do przetwarzania energii elektrycznej produkowanej ze źródeł odnawialnych w paliwa gazowe takie jak wodór. Teraz przetestowane zostaną możliwości dostarczania wodoru za pomocą sieci dystrybucyjnych gazu ziemnego oraz wykorzystania mieszanki tych paliw w urządzeniach końcowych.
LCP Properties otworzyło swój największy park handlowy w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties otworzyło swój największy park handlowy w Polsce
W północno-wschodniej części Polski został otwarty nowy, duży park handlowy. LCP Properties, będący częścią międzynarodowej grupy M Core, otworzyło oficjalnie swój jak dotąd największy park handlowy w Polsce – M Park Mrągowo. Jest to jednocześnie już dziewiąty M Park w województwie warmińsko-mazurskim. Projekt ten został zakupiony na etapie developmentu od Green Hills Investment, który zgodnie z umową był odpowiedzialny za proces budowy i komercjalizacji obiektu.
Kolejna inwestycja globalnej firmy ArcelorMittal w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna inwestycja globalnej firmy ArcelorMittal w Krakowie
Kolejna inwestycja ArcelorMittal w Krakowie. W czwartek 26 czerwca, w obecności wicewojewody małopolskiego Ryszarda Śmiałka, marszałka województwa małopolskiego Łukasza Smółki oraz wiceprezydenta Krakowa Stanisława Mazura, przedstawiciele ArcelorMittal Poland dokonali oficjalnego uruchomienia pieców wodorowych w wyżarzalni krakowskiej huty. Projekt za 52 mln zł to jedna z dwóch inwestycji wchodzących w skład pakietu o wartości 100 mln zł. Drugą jest wdrożenie do produkcji nowej powłoki cynkowniczej.
REKLAMA